Superdamn zou af en toe beter zijn kwebbel houden. Zoals nu, nu de mensheid zijn verleden als nieuwslezer bijna vergeten was. Uitgerekend nu vindt hij de tijd rijp om dat aan de grote Facebook-klok te hangen. Het was het jaar van de gemeenteraadsverkiezingen. Het reclamebureau dat de memorabele campagne van de Gentse CD&V verzorgde was op zoek naar een journalist om van alle leden op de kieslijst een straffe quote te verzinnen. Ondergetekende moet geklonken hebben als een doorwinterd verslaggever en werd ingehuurd om de oranje wapenbroeders naar de overwinning te leiden. Dat was buiten de rode rakkers gerekend, maar dat doet er niet toe. Superdamn, die toen nog geen Superdamn heette, bleef plakken tot lang na de verkiezingen en ging de geschiedenis in als de beste copywriter die het bureau ooit had gekend. Eén van zijn wapenfeiten was de campagne rond het slaap-DNA van Ergosleep. Met het beeld had hij niets te maken, maar de copy gaat blijkbaar nog altijd mee. Dat kan maar twee dingen betekenen. Ofwel is tot nog toe geen enkele copywriter erin geslaagd beter te doen, ofwel was er geen budget voor nieuwe copy. Ze mogen Superdamn altijd opnieuw vragen, al is de kans bijzonder klein na die laatste boze mail. Die heeft hem daar zijn job gekost. Maar hij was wel goed geschreven!